domingo, 1 de enero de 2012

I desprès de córrer....



A sopar a Poblenou, i desprès a l'apolo! Una mica de cua-marketing i a dins! Era festa 90's i calia aprofitar!!! Ja podria ser sempre així, bé, no 90's all-night-long, que també seria avorrit, però meitat 90's i meitat actual seria perfecte!

Mentre donava bots amb el meu vestidet moníssim de la muerte jo em preguntava si hi hauria molta més gent allà dins que portés 10 kilómetres a les cames, a part d'Alberto i servidora i dels que haguessin fet amb la bici el Club Ciclista Intersimbólico, i Margarita comentava que els joves ja no deien "que me chupes la polla". Deu ser que ara a l'escola fan més anglès del que vam estudiar nosaltres.

M'ho vaig passar bomba, i crec que no vaig ser l'única, encetant de forma genial un any que vaig prometre que seria "for you and me" i que si el "you" era plural ens ho passariem en gran.

Fuck you, I won't do what they tell me.

4 comentarios:

fiestero dijo...

Hauríem de fer un club mensual a casa de tots, una festa per mes, bona música, bona beguda i públic inmillorable. Una mica endogàmic? potser sí, però és que la joventut està fatal, jajaja!!!

Gwen Stacy dijo...

Si hi ha opció a sortida posterior, fet!

margarita la saxofonista dijo...

El que jo vaig dir és que quan erem més joves la gent deia "que me chupes la polla";-)
jo també m'ho vaig passar genial!

Gwen Stacy dijo...

Sí, jo vaig fer una deducció en base al que vas dir: nosaltres/els nostres contemporanis cantavem/n allò tan groller, i els jovenets que rondaven per apolo no, ergo, saben més anglès o són més educats o la grolleria no els fa gràcia, o tot plegat :-)