viernes, 16 de abril de 2010

Música Moderna

Música Moderna és un programa de BTV.
Ahir, fent una comprovació de temperatura ambiental (pels que no la veieu, BTV té al racó inferior esquerre un indicador d’hora i Tª exterior, m’estic convertint en una freak de la meteo) abans d’anar a dormir, entrapusso amb Pere Agramunt, cantant de La Brigada. La entrevista tot just acabava.
A continuació, reportatge sobre BCore, amb Raul Tokio-Lions (el hermanísimo) per allà, (Vilanova fagocitant Barcelona?) i mentre el capo del segell ensenyava el magatzem, apareixen Esther (aka “Berberechin del fotolog”) amb el noi que punxa amb ella a la 2. El grup Me and the Bees són ells.
Tot seguit vaig poder posar-li cara a Nando Cruz, me l’imaginava més gran.
El programa me’l miraré més dies, pinta bé.
Me’n vaig anar a dormir amb la sensació d’haver estat a l’apolo.

3 comentarios:

margarita dijo...

jajaja! apolo from the sofa.

Anónimo dijo...

Jo el veig sovint, tot i que el presentador està mes gras que jo amb diferencia

Gwen Stacy dijo...

Ahir a la 2, Raul, Graham (of course) i "Berberechin", que hi havia actuat abans (i em va demanar foc ^_^)