martes, 4 de septiembre de 2007

La vida pública de Salvador Dalí

"-He de manifestar que a mi els pits i el sexe femení no m´interessen.M´interessa el cul.Perquè el cul és un forat clar,net i sé què hi ha.En canvi al sexe femení hi ha llavis,clítoris...:confusió.Un s´hi perd...A més hi neixen els nens.Pel forat del cul no hi ha nascut mai ningú.Si més no que jo sàpiga.He arribat a la conclusió que és una trampa que ens para la naturalesa per incitar-nos a procrear.I com que no m´agrada que em parin trampes,prefereixo l´altre costat,que és molt més clar."

Salvador Dalí,un geni de l´altre costat...

1 comentario:

Anónimo dijo...

discrpo del geni. puc dir que jo si que he vist néixer gent pel forat del cul. bé, de fet més que veure-ho, m'ho suposo. al món hi ha tan fill de p..., que més que parir-los estic segur que els han cagat!!!