sábado, 18 de agosto de 2007

Festes de Gracia + Deluxe (again) + Sr. Chinarro (...)

Festes de Gràcia. Sopar a casa, vagarejar per carrers i places, i mond bar, i arribar a casa, encendre la tele (autmotismes post-moderns, segur que la meva besàvia mirava si quedava alguna brasa al foc) i trovar-me un concert de Deluxe a tele Hospitalet que crec que és el que vaig anar de xiripa, i gratis!, a l'abril a la [2]. Crec no, gairebé segur. Canto (desafino) tres cançons (El amor valiente, la versió de Ryan Adams i una altra) asseguda al sofà, i a dormir. Demà (avui), Sr. Chinarro a la plaça Rovira (i van tres o quatre cops, o més, que el veig aquest 2007).
Esteu convidats a Puigmartí a les 8 a menjar el gelat de vainilla (és molt bo!) que m'he oblidat de treure aquesta nit....

4 comentarios:

Anónimo dijo...

Jo vindré a recollir el meu cd de les fotos,que me´l vaig deixar.
I gràcies pel sopar,estava tot molt bo!!!

Pd:el català ha arribat a intersimbólico?????

Gwen Stacy dijo...

Això sembla, em va sortir així. Va com va!

Anónimo dijo...

Vistas las fotos de nuestros eventos del año hasta ahora queda claro que tengo que cambiar las camisetas festivaleras...me repito demasiado,jajaja!!!
Todos y todas muy guapos estáis!!!

Anónimo dijo...

Vuleta andando con intención de entrar en el mítico "Luz de Gas". Afortunadmente solo dejan entrar a clientes habituales. Pese a los intentos de Ana el segurata no cambia de idea.

Seguimos caminado para pillar el Tranvía. El primero del día. El de las putas y los travelos.

Bajamos delante del Pacha y hay unas cachondas en minifalda esperando no se qué.

Llevo un pedo de la ostia. Ojalá quedaran 3 kms mas a mi casa.